Sunday 28 December 2014

Boikot Seminar Lejen IM 2014

Assalam dan salam hormat kepada semua, TERUTAMAnya SIFU2 IM Seminar Lejen IM 2014 yang berlangsung semalam.

BOIKOT ! BOIKOT ! BOIKOT!

hahahaha......

JANGAN PANIK sahabat2.. :)

Sebenarnya, saya nak Boikot Seminar Lejen IM 2014 ni SEBAB masa yang diperuntukkan TERLALU SINGKAT! Perlu dipanjangkan lagi  seminar HEBAT macam ni mungkin 4 hari 3 malam ke, SEBAB elmu yang dicurahkan oleh semua sifu Seminar Lejen IM 2014 semalam sangat sangat HEBAT!

Saya sebagai pengusaha syarikat dan seorang yang betul betul serious nak berniaga online mengucapkan JUTAAN terima kasih kepada sifu Firdaus Putra ( Instagram ), Sifu Jamal ( FB ads ), Sifu Faisal Abdullah ( email marketing ), Sifu Wan Mus ( Google Ads ) dan Sifu Titan ( Blog dan SEO ) kerana sudi berkongsi dan memberi tips - tips hebat dunia perniagaan online. Sesungguhnya saya amat bersyukur kepada ALLAH kerana melahirkan sifu - sifu hebat seperti ini di Malaysia.

Kalau anda semua ingin belajar TEKNIK Hantu, Saka, Doreamon dan lain - lain teknik sangat berkesan menjalankan perniagaan online. Saya amat mengesyorkan anda semua hadir ke seminar ini tahun hadapan kerana mereka akan pantau kita selama SETAHUN sehingga kita berjaya dalam perniagaan online kita InsyaAllah.>>http://sifufbads.com/lejen-im/

Banyak persoalan tentang perniagaan saya TERJAWAB dengan hanya hadir Seminar Lejen IM 2014 semalam. Alhamdulillah, dan terima kasih sifu - sifu semua.

Tidur semalam tak tanggal.

Saya bagi golden thumb up untuk semua sifu yang berkongsi tips semalam.


" Mirzan, u tingkatkan USP produk u, confirm MELETOP!" - Tq Sifu Jamal
" Mirzan, u guna email marketing untuk ajar agen u tingkatkan jualan mereka" - Tq sifu Faisal Abdullah

Alhamdulillah,
Terima kasih sifu,
Seminar Lejen Im 2014 memang TERBAIK!.







No comments:

Post a Comment