Thursday 4 December 2014

CARA TERBAIK MENJUAL & MEMBELI PERFUME SECARA ONLINE


Anda gemar menggunakan PERFUME?
Tapi tidak ada masa nak keluar pergi ke butik perfume?

Nak beli perfume secara online?
Tapi takut kene tipu?

Ketakutan penggemar perfume memberi secara online adalah kerana mereka takut, bau yang dikehendaki tidak sama dengan citarasa yang dikehendaki.

Bagaimana kita ingin menyelesaikan masalah ini?
===================================
1) Vial Tester
Ini adalah kekuatan dalam penjualan minyakwangi, dimana deria kepuasan perfume adalah dari emosi bau, dan amat berkait dengan hidung untuk menghidu bau perfume tersebut.
Hantar vial tester sebagai percubaan kepada pelanggan sebelum mereka membeli wangian sebenar.

2) Testimoni bergambar @ video
Ini juga merupakan kekuatan jika kita ingin menjual sesuatu secara online, setiap kali pelanggan membeli dengan kita, pastikan bergambar dengan mereka, dan kalau boleh ambil testimoni secara video dan bagi sedikit lagi harga diskaun buat mereka supaya mereka tidak rasa "dipergunakan".Tingkatkan kepercayaan pelanggan baru dengan teknik ini.

3) Repeat share.
Kita perlu sentiasa kongsikan kualiti sebenar produk wangian kita, perbezaan dan keunikan wangian yang kita ada, bukan untuk menjatuhkan pesaing lain, tetapi menampilkan perbezaan kita berbanding perfume yang berada dipasaran sekarang.

4) Cepat dan tepat.
Saya suka berpegang dengan teknik ini kerana manusia sukakan sesuatu yang cepat selepas mereka inginkan sesuatu, sebagai contoh, anda suka tak kalau pergi kekedai makan, layanan dari pembantu kedai lambat, hantar air lambat, hantar makanan lambat? tentu tidak suka kan? so ia serupa dengan online!. Jika mereka membayar harga produk mengikut waktu yang ditetapkan, so cepat - cepatla kita pos barang tersebut, jika mereka inginkan terster vial untuk percuabaan, jadi hantar dengan segera kerana ia bakal meningkatkan kredibiliti perniagaan minyak wangi kita.

5) Pengedar terdekat.
Ini juga satu teknik yang baik dengan cara mereka menghubungi pengedar yang terdekat atau bertanya terus pegedar sebagai testimoni produk.

6) Kepelbagaian produk
Kami di HMperfume mempunyai lebih 60 jenis pilhan wangian antarabangsa berketegori "perfume"tahap tertinggi dan paling wangi dalam dunia dengan not wangian yang banyak.Jadi dengan kepelbagaian ini memudahkan pelanggan memilih samada inginkan bau yang lembut, keras, sesuai dengan aktiviti yang diperlukan dan sebagainya.Kami membantu pelanggan dalam memilih citarasa kesukaan mereka.

Sila tinggalkan komen jika anda merasakan artikel saya diatas membantu anda dalam perniagaan online anda.

www.hmperfume.com
www.hayyanmagiqperfume.blogspot.com untuk ayat jualan.

Bersambung di post yang akan datang.
"Quality perfume for Quality People"

1 comment: