Thursday 23 October 2014

WANGIAN UNTUK YANG BERGELAR USAHAWAN.

Lelaki hari ini sedar tentang penampilan mereka sama dengan wanita. Jadi, jenama wangian juga menawarkan produk khusus untuk lelaki. Beratus-ratus jenama dalam wangian lelaki yang terdapat di pasaran boleh dipilih mengikut kesukaan masing - masing. 

Ini diantara Parfum yang terbaik boleh dijadikan pilihan untuk ahli perniagaan atas kategori wangian dan mempunyai not bauan yang amat sesuai dengan keadaan pekerjaan dan persekitaran seorang ahli perniagaan.


HMperfume Inspired by Eternity CK


HMperfume inspired by Hugo Boss Orange


HMperfume inspired by Iam King



Hmperfume inspired by Essential Lacoste

4 jenama diatas mempunyai aroma yang sesuai untuk lelaki dan sangat sesuai untuk ahli perniagaan. Pilihan minyak wangi juga dipengaruhi oleh trend dan pernyataan gaya.

Formal dan kasual? 

Pilih parfum yang sesuai dengan majlis rasmi dan kasual dan secara khusus dibuat untuk mendapatkan berpenampilan korporat seperti dalam wawancara kerja, pembentangan, mesyuarat korporat dan makan malam perniagaan dan lain-lain. 

Memilih minyak wangi yang betul akan memberikan tenaga gaya elegen penampilan. 

Satu lagi perkara yang penting ialah bahawa wangian harus tahan lama terutamanya pada musim panas. Penggunaan minyak wangi berjenama akan memberi bau yang kekal, aromatik segar, bersih untuk ahli perniagaan dan juga untuk orang-orang yang berkhidmat di jabatan-jabatan sepertinya.

No comments:

Post a Comment